Konec šestinedělí aneb smíření s rovnátky

18.01.2018

Dnes je to přesně 6 týdnů, co nosím rovnátka, neviditelné fólie Invisalign. Nebojím se přirovnat těch 6 týdnů k šestinedělí, které zažívá každá maminka se svým čerstvě narozeným miminkem. Já to zažila 2x.

Je to prostě období zvykání, změn, nových zkušeností, střídání nálad, trochu bolesti, těšení se, rozčilování se, pochyb, radosti z něčeho nového, nový režim a také změna jídelníčku.

Stejně jako po skončení šestinedělí u mých dětí, kdy se mi tak nějak "ulevilo" a najednou šlo všechno mnohem lépe, tak i s rovnátky je to podobné. Prvních 6 týdnů nebylo zkrátka nic moc, stále jsem si nemohla zvyknout na cizí předmět v puse, na to, že se mi špatně mluví, omezila jsem i některé návštěvy nebo chození mezi lidi, protože jsem se necítila dobře a měla jsem pocit, že na mě každý zírá. Rovnátka jsem stále vnímala a byly chvíle, kdy mi dost vadily. Nebyla jsem zkrátka pyšná nositelka rovnátek, která s nimi nemá jediný problém.

Teď po 6 týdnech je spousta věcí jinak. 

- zvykla jsem si a přítomnost rovnátek vnímám stále méně a méně, nemyslím na to, že je MÁM 

- už mi rovnátka téměř nevadí při MLUVENÍ. Sice to není úplně 100%, ale lidé žádné změny nepozorují, to jen já vím, že s vyslovováním některých slov si musím dát více záležet!

- nebojím se chodit mezi lidi, protože už vím, že rovnátka NEJSOU VIDĚT 

- já i mé tělo jsme si zvykly JÍST 3x denně a bohatě to stačí a mezi jídly nemám hlad. Nemám chuť ani nic uzobávat, ukusovat nebo hledat jen tak něco z nudy na zub...

- ZHUBLA jsem 2 kg. No boží! Rok po porodu mám míň, než před otěhotněním. Jsem spokojená. 

- zjistila jsem, že si nemůžu ukousnout nehet nebo kůžičku kolem :-) Přes ty fólie to fakt nejde!!! Dobrá zpráva pro ty, kteří si koušou nehty: S těmito rovnátky se kousání nehtů hezky zbavíte. 

- už si dokážu představit dalších 6 MĚSÍCŮ s rovnátky. Ta doba už mě tolik neděsí.

- těším se na každou výměnu fólií a za měsíc mě čeká kontrola u doktorky, jsem zvědavá, zda léčba jde tak, jak má jít! 


Takže jestli zrovna přemýšlíte jaký typ rovnátek vybrat, tak nebojte, vybírejte, pečlivě vše zvažte a jděte do toho HNED! 

Jediné, čeho budete litovat je, že jste to NEUDĚLALI DŘÍV !!!




Sledujte novinky a zajímavosti ze světa rovnátek i na Facebooku

© 2017 Petra Št. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky