Poznají lidé, že nosím rovnátka?

08.01.2018

Dnes je to přesně měsíc, kdy mám nasazená rovnátka.

Právě mám 3. sadu fólií a už vidím malinkaté změny v rovnání zubů. Hurá! 

Jelikož jsem si rovnátka pořídila před Vánocemi, nemohla jsem se vyhnout tomu, že jsem se viděla s velkou částí mé rodiny a přátel. Rozhodla jsem se, že nebudu předem prozrazovat (tedy až na výjimky), že mám rovnátka a počkám si na reakci, až si lidé kolem mě všimnou.


Test o vánočních návštěvách - NEVŠIMLI SI:

- 2x babička, 1x děda, 2x švagr, 1x kamarádka


Test na vlastní MATCE !!!

- nevšimla si ani po 2.  skoro celodenní návštěvě, kdy už jsem to nevydržela a stoupla si před ní a povídám: "Nevšimla sis na mě něčeho divného?" A ona: "Máš nové náušnice?"

Takže asi tak...


Vlastně když o tom teď přemýšlím, tak když lidem kolem sebe neřeknu, že mám rovnátka, tak si toho ani nevšimnou. Ani nezaznamenávám, že by mi nějak divně koukali na zuby, přimhuřovali oči a zaostřovali na něco divného v mé puse... Je to spíš zatím v mé hlavě, že mám pocit, že jsem s rovnátky děsně nápadná a musí to být STRAŠNĚ vidět, ale opak je asi pravdou! 

No a jak se po měsíci cítím? Stále si na sebe zvykáme. Ještě nejsem ve stavu, že bych o rovnátkách nevěděla, nebo zapomněla, že je nosím!

Už jsem ale najela na rutinu - sundat, vyčistit rovnátka i zuby, najíst se, znovu vyčistit zuby, vydržet do dalšího jídla, nic neochutnávat, neolizovat...někdy je to tedy složité, když třeba vaříte náročnější jídlo a potřebujete ochutnávat nebo dochucovat, tak to teď většinou volám manžela, aby mi řekl, jak to chutná a případně dochutil a znovu a znovu ochutnával, ale jinak s jídlem nemám žádné velké omezení nebo nepohodlí. 

Ze začátku jsem přes rovnátka pila jen čistou vodu, už jsem ale trochu polevila a dala si i kafe. Na zabarvení rovnátek to vliv nemá, jen ten nápoj chutná malinko jinak...přeci jenom pijete přes plastové fólie. 

Mluvení se trochu zlepšilo. Nemusím se už tak soustředit na správnou výslovnost, ale ještě to není úplně ono a bez rovnátek se mi zkrátka pořád mluví líp. 

Takže první měsíc za mnou a doufám a pevně věřím, že jen dalších 6 měsíců přede mnou. Trochu ten čas teď tlačím dopředu, protože už se děsně těším na dobu bez rovnátek! Zkrátka zatím pořád nechápu, že někteří lidé pak prohlásí, že se jim po rovnátkách stýská...to mi hlava fakt nebere...

A nakonec foto, takhle asi vypadají moje zuby s rovnátky, když mluvím. Tak co, je to poznat, nebo ne?






Sledujte novinky a zajímavosti ze světa rovnátek i na Facebooku

© 2017 Petra Št. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky