7. fólie, kontrola ve Světě rovnátek

23.02.2018

Tento týden proběhla moje první kontrola ve Světě rovnátek od té doby, co jsem si byla pro první sady a začala nosit fólie Invisalign.

Při nasazení rovnátek jsem dostala domů prvních 6 sad fólií, které jsem nejprve měnila po 14 dnech a poslední 2 sady už po 10 dnech. Pak jsem byla objednaná na kontrolu, zabroušení jedné mezery mezi horními zuby a obdržela jsem dalších 6 sad, které už nyní budu měnit po 10 dnech. Poté bude následovat další návštěva ve Světě rovnátek, kdy mi přilepí na zuby ještě jeden attachement a dostanu zbývající fólie do konce léčby. 

Na tuto kontrolu jsem se těšila a zároveň jsem byla zvědavá, jestli léčba jde tak, jak má a jestli nedělám nějaké chyby. Někdy totiž člověk zapochybuje, jestli mu nové sady fólií sedí dobře, jestli nosí fólie Invisalign dostatečný počet hodin přes den a noc a pokud se někdy stane, že je nutné fólie vyndat na pár hodin přes den, tak neměl by člověk takovou sadu nosit třeba o den déle? Při takových pochybnostech jsem vždy pečlivě zkoumala, jestli mi nová sada sedí dobře a když jsem vyhodnotila, že ano, tak jsem již starou sadu odložila a držela se předepsaného léčebného plánu. 

Měla jsem tedy radost, že léčba probíhá tak jak má a mé zuby se hezky rovnají. Zároveň jsem si znovu asi 3x prohlédla vizualizaci mojí léčby na PC, hlavně to, jak můj úsměv bude vypadat až léčba skončí. To člověka hned povzbudí a motivuje do dalšího nošení.

Zároveň jsem se ujistila, že jsem si vybrala nejenom vhodný typ rovnátek, ale i dobrou kliniku. Se Světem rovnátek jsem spokojená. Toto byla moje třetí návštěva a všechny sestřičky i doktorky jsou vždy příjemné, milé a profesionální. Prostředí je moderní, hezké a příjemné. Nejdříve mě překvapilo, že pacient není s doktorem sám v uzavřené ordinaci, ale v jakémsi open-space, ale to při samotném zákroku člověk vůbec nevnímá a není jinak rušen tím, co se děje v okolí. 

Na léčbě systémem Invisalign je prostě skvělé to, že máte přesně počítačem naplánovano, jak se budou zuby rovnat a můžete se podívat, jak se Vaše zuby v jednotlivých týdnech mění a jaký bude výsledek. To je opravdu moderní a sympatický přístup, nebo spíš fascinace úplně novou technologií v rovnání zubů. I proto jsem se pro rovnátka Invisalign rozhodla a nelituji toho. 

Navíc je fajn, že mě nic nebolí, netlačí, neodírá se jazyk nebo dásně, zkrátka s nošením fólií nepřichází žádná bolest (až na prvních pár dní, které ale byly způsobené také velkým broušením mezer mezi zuby).  Od kamarádek, které mají fixní rovnátka slýchám, že pár dní po utažení nemohou třeba jíst nebo mají odřený jazyk, tak takové nepohodlí jsem s fóliemi nezažila. 

Takže nyní mám 7. sadu a do konce léčby jich zbývá přesně 10 ! Cíl už se zdá být v dohlednu a už se nemůžu dočkat.




Sledujte novinky a další zajímavost i na Facebooku 


© 2017 Petra Št. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky