Výsledky léčby Invisalign po 3 měsících

08.03.2018

Dnes jsou to 3 měsíce co mám nasazená rovnátka Invisalign. Přesně si pamatuji, jak jsem se těšila na první výměnu fólií a byla zvědavá, jaké to bude a zda výměna fólií nebude bolestivá. Nyní již mám 8 sadu fólií Invisalign a musím říct, že žádnou bolest, nepohodlí nebo omezení při změně fólií necítím. Před každou výměnou, kdy stávající fólie už nosím požadovaných 14 (na začátku léčby) nebo 10 dní (nyní), tak cítím, jako kdyby mi už fólie byly volné a nesvíraly zuby tak, jako na začátku. Jakmile si pak nasadím novou sadu fólií, tak jsou opět zuby pevně sevřeny a doslova cítím ten tlak na změnu. Ale není to nic nepříjemného ani bolestivého, spíš mám dobrý pocit z toho, že se něco děje a zuby se skutečně rovnají.

No a tady jsou první výsledky mé léčby. 

Dolní zuby už jsou téměř všechny srovnané k sobě. Už chybí opravdu málo a budou hezky všechny v jedné řadě. Jelikož jsem měla spodní zuby hodně natěsno, tak jsem před nasazením rovnátek absolvovala broušení mezer, aby měly zuby při rovnání místo. To byla asi ta nejvíc nepříjmená věc v rámci celé léčby a zuby jsem pak měla hodně citlivé a první dva dny mě dost bolely. Ale od té doby vše v pohodě. Rozhodně nezažívám stavy, jako lidi s fixními rovnátky, kteří popisují, že po utažení zámečků nemůžou třeba 3 dny vůbec jíst tuhou stravu a vše si mixují a mají odřené dásně nebo jazyk. To s Invisalign rozhodně nehrozí.

Horní zuby už se taktéž hezky rovnají. Jedničky už jsou vedle sebe, dvojky taktéž a pozoruji i velké změny v umístění špičáků, které jsem měla hodně výrazně vystouplé. Zároveň se mi i hezky srovnává skus. 

Tak ještě 4 měsíce a má léčba bude snad u konce. Uvidíme...těším se.




Více informací a novinek i na Facebooku! 

© 2017 Petra Št. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky