11. fólie krize, 12. fólie zase dobrý!

11.04.2018

O víkendu jsem sundavala 11. fólii a musím říct, že na tuto výměnu jsem se obzvlášť těšila. Nevím, jak se mi to povedlo, ale u 11. fólie se mi podařilo si rozkousat fólii na špičce horního levého špičáku a cca 5 dní mi neustále vadilo, že je fólie v tom místě drsná, narušená, neustále jsem po tom defektu jezdila jazykem. Najednou mi ta rovnátka vadila úplně celá. Měla jsem pocit, že mi děsně vadí, že mám pořád sucho v puse, vysušené rty, žízeň, že mi vadí plast v puse a těšila jsem se na každé jídlo, až je sundám a nebudu je muset mít. 

V sobotu jsem nasadila 12. sadu fólií a opět se dostavil ten pocit, kdy sundáte starou sadu, která už naprosto kopíruje zuby a necítíte žádný tlak a najednou si nasadíte novou sadu, která opět zuby pěkně sevře a vy víte, že jste zase o kousek blíž svému vysněnému chrupu.

Najednou zmizel i ten pocit, že rovnátka nechci nosit a opět se dostavilo očekávání rovného chrupu a s ním pevná vůle, že to zvládnu a že fólie musím mít na zubech ideálně 20 h denně, což se snažím dodržovat. 

Tento týden jsem si zároveň došla na dentální hygienu, po které mám vždycky pocit, že mi zuby někdo vyměnil za hezčí, zářivější a hlavně úplně čisté bez jediného povlaku a zubního kamene.

Další den následovala kontrola u zubaře, která dopadla také dobře. Zuby mám v pořádku, bez jediného kazu, takže jsem ráda, že se pod fóliemi nekazí a že se o ně pravděpodobně dobře starám. Občas přes fólie piji čaj s medem nebo kávu a zuby si pak čistím až s dalším jídlem, tak jsem si nebyla jistá, jestli to nebude mít vliv na kazivost zubů, které jsou většinu dne zavřeny pod fóliemi. Všechno ale dopadlo dobře a tento zubařský týden mě zas nabyl optimismem, že všechno jde dobře a když vydržím poctivě nosit Invisalign ještě cca 2 měsíce, tak můj úsměv bude přesně takový, jaký jsem chtěla vždycky mít.





Díky za přečtení a další novinky také na Facebooku! 

© 2017 Petra Št. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky